Reštaurácia vo Vajnoroch čelí tvrdej kritike zákazníkov. Šokuje nielen jedlom, majiteľ vám za zlú recenziu aj vynadá


Reštaurácia čelí škandálu: Zákazníci šokovaní zlým jedlom a drzými správami

Foto: Reštaurácia vo Vajnoroch čelí tvrdej kritike zákazníkov. Šokuje nielen jedlom, majiteľ vám za zlú recenziu aj vynadá Foto: iStock

Bratislavská reštaurácia SK - HU Étterem sa ocitla pod paľbou kritiky po tom, ako portál Nekŕmte nás odpadom cez jej stáleho zákazníka zverejnil sťažnosti na jej služby. Situácia je natoľko vážna, že na podnik bolo podané oficiálne oznámenie na RÚVZ a SOI, aby sa prípad prešetril.

Celá kauza vypukla po tom, čo zákazník Slavomír K. opísal svoje rozhorčenie nad kvalitou jedla, ktoré si objednal. Pečená krkovička a kapusta doručené v nedeľu podľa neho smrdeli neznesiteľne, a kým v minulosti bol verný zákazník reštaurácie, dnes je z kvality jedál sklamaný a už ich neplánuje navštíviť. Podnik údajne reagoval tak, že ho obťažoval telefonátmi a drzými správami a žiadal zmazanie recenzie, čo Slavomíra len viac pobúrilo. “Bol som váš verný zákazník. Minul som u vás nie stovky, ale tisíce eur!....A nevolajte mi s prosíkom, aby som svoju recenziu zmazal, že vy sa polepšíte. Tentokrát ma už neukecáte. Končím s vami!,” Slavomír si s reštauráciou vymenil aj pár správ.

Negatívne skúsenosti majú aj ďalší

Kritické komentáre na portáli však spustili lavínu ďalších sťažností. Jedna zákazníčka uviedla, že v jedle našla kúsky rozbitého riadu a pri reklamácii zažila nepríjemné správanie: „Mám s nimi tiež veľmi zlú skúsenosť, v jedle som dostala kúsky rozbitého riadu (buď šálky alebo taniera) a pri reklamácii boli dosť nepríjemní.“

  


Diskutujúci sa pozastavili aj nad neprofesionálnou komunikáciou reštaurácie. „Akože tá odpoveď mi príde dosť neprofesionálna,“ vyjadrila sa jedna komentujúca, ktorá sa zmienila, že je zvyknutá na zdvorilejšiu komunikáciu z reštaurácií v Čechách. „Mrzí nás, že ste si nepochutnali“ je podľa nej štandardom, ktorý by mal podnik používať, nie urážky a neochotu situáciu riešiť.

Ďalšie sťažnosti sa týkali nielen kvality jedál, ale aj ceny a praktík reštaurácie. „Objednali sme si od nich dvakrát… naozaj katastrofa. Strašne sa pokazili. Kuchár by mal vrátiť výučný list!“ komentoval jeden z nahnevaných zákazníkov. Iný diskutujúci si všimol predražené jedlá a problémové parkovanie: „Stačilo mi raz vidieť ich jedálny lístok a cenník typu 14,88 € za jedlo a hneď som vedel, koľká bije. A parkovanie rozvozovým autom na žltej čiare je len bonus.“

Podnet na RÚVZ a SOI je podľa autora príspevku už na ceste, a nespokojní zákazníci dúfajú, že sa situácia v reštaurácii zlepší.

S našimi otázkami sme sa obrátili aj na samotný podnik, nakoľko nereagovalim správu budeme o reakciu reštaurácie aktualizovať.



Najnovšie zo Slovenska

Najnovšie správy Bratislavský kraj