Zákazníci doručovacej služby Packeta hlásia problémy s doručením vopred zaplateného tovaru. Keď si ho idú zákazníci prebrať, otvorí sa im prázdna schránka. Nespokojní Bratislavčania sa sťažujú aj na nové Z-Boxy v Dúbravke, v ktorých sa im tiež otvorili prázdne schránky. Doručovateľ však tvrdí, že ide o ojedinelé prípady. Informovali o tom Aktuality.
Tridsiatnička Lucia, ktorá v mestskej časti býva, si cez Packetu objednala doručenie oblečenia v hodnote 100 eur. Doručiť si ho dala do nového Z-boxu, ktorý na ich ulici pribudol. „Keď som otvorila Z-Box, zásielku som v ňom nenašla. Opakovane som zadávala kód, avšak stále sa otvorila tá istá prázdna schránka,“ povedala pre Aktuality.
Podobnú skúsenosť má aj Lukáš, ktorý si kúpil tablet od Slovak Telekom a vopred zaň zaplatil 200 eur. Keď si išiel balík vyzdvihnúť, privítala ho prázdna schránka. Packetu využíva pravidelne a toto sa mu stalo vôbec prvýkrát. Mobilný operátor zistil, že mu doručovateľ odoslal oznámenie o doručení ešte predtým, než bola zásielka fyzicky na mieste.
Manažérka zákazníckeho centra Packety Radka Laky tvrdí, že ide o ojedinelé prípady, kedy je väčšinou zásielka chybne umiestnená v inej schránke. Takým prípadom sa zaoberá aj Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb.
Spoločnosť pre Bratislavak povedala, že za rok 2024 eviduje len dve situácie, kedy zákazník našiel namiesto zásielky od Telekomu len prázdnu schránku. „Oba prípady nám hlásil priamo Telekom, s ktorým úzko spolupracujeme napríklad na doručovaní smartfónov zákazníkom našimi kuriérmi priamo na adresu v znovupoužiteľných recyklovateľných krabiciach,“ hovorí Laky.
Ak sa vám stalo niečo podobné, doručovateľ odporúča požiadať o reklamáciu od Packety a aj od samotného predajcu. „Reklamáciu, poškodenie alebo stratu zásielky môže v Packete ohlásiť ako odosielateľ (v tomto prípade e-shop) tak aj príjemca zásielky. V prípade, že sa zásielku nepodarí lokalizovať a úspešne doručiť, Packeta reklamáciu vyhodnotí ako uznanú,“ približuje Laky.
„Akože objednávam pomerne dosť a gro balíkov ide cez Packetu, ale posledné 2 zásielky akosi zamrzli. Prišla notifikácia, že chcú doručiť v ten daný deň a nakoniec došla až na druhý deň popoludní. Nechápem. Viem, že je toho veľa, ale ak to raz robia, tak nech to robia ako majú. V poslednom časy by som hodnotil tak na 2 z 5. Viac určite nie. Zhoršili sa,“ hovorí Marián, ktorý si tiež všimol, že posledné týždne sa služby Packety zhoršili.
Nepríjemnosti sa stali aj Renáta, ale doručovacia služba technický problém vyriešila. „Ste super, zapatrošila sa mi zásielka, v sledovaní vidím doručenie, v aplikácii zásielku nevidím. Zavolala som a úplne promptne ste to vyriešili, predajca urobil preklep v čísle. Po skončení hovoru okamžite zásielka naskočila. Ďakujem, ste moja top doručovacia spoločnosť už dlhšiu dobu, teraz je úplne jasné, prečo,“ odkázala zamestnancom Packety.