Zákazníci Packety hlásia v Bratislave za posledné dní problémy s prázdnymi schránkami


Zákazníci Packety hlásia v Bratislave problémy s prázdnymi schránkami

Foto: Zákazníci Packety hlásia v Bratislave za posledné dní problémy s prázdnymi schránkami Foto: Packeta

Zákazníci doručovacej služby Packeta hlásia problémy s doručením vopred zaplateného tovaru. Keď si ho idú zákazníci prebrať, otvorí sa im prázdna schránka. Nespokojní Bratislavčania sa sťažujú aj na nové Z-Boxy v Dúbravke, v ktorých sa im tiež otvorili prázdne schránky. Informovali o tom Aktuality

Tridsiatnička Lucia, ktorá v mestskej časti býva, si cez Packetu objednala doručenie oblečenia v hodnote 100 eur. Doručiť si ho dala do nového Z-boxu, ktorý na ich ulici pribudol. „Keď som otvorila Z-Box, zásielku som v ňom nenašla. Opakovane som zadávala kód, avšak stále sa otvorila tá istá prázdna schránka,“ povedala pre Aktuality. 

Podobnú skúsenosť má aj Lukáš, ktorý si kúpil tablet od Slovak Telekom a vopred zaň zaplatil 200 eur. Keď si išiel balík vyzdvihnúť, privítala ho prázdna schránka. Packetu využíva pravidelne a toto sa mu stalo vôbec prvýkrát. Mobilný operátor zistil, že mu doručovateľ odoslal oznámenie o doručení ešte predtým, než bola zásielka fyzicky na mieste. 

Manažérka zákazníckeho centra Packety Radka Laky tvrdí, že ide o ojedinelé prípady, kedy je väčšinou zásielka chybne umiestnená v inej schránke. Takým prípadom sa zaoberá aj Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb. 


Ak sa vám stalo niečo podobné, doručovateľ odporúča požiadať o reklamáciu od Packety a aj od samotného predajcu. „V prípade, že sa zásielku nepodarí lokalizovať a úspešne doručiť, Packeta reklamáciu vyhodnotí ako uznanú,“ približuje Laky. Doručenie môže okrem vás reklamovať aj samotný predajca. 

„Akože objednávam pomerne dosť a gro balíkov ide cez Packetu, ale posledné 2 zásielky akosi zamrzli. Prišla notifikácia, že chcú doručiť v ten daný deň a nakoniec došla až na druhý deň popoludní. Nechápem. Viem, že je toho veľa, ale ak to raz robia, tak nech to robia ako majú. V poslednom časy by som hodnotil tak na 2 z 5. Viac určite nie. Zhoršili sa,“ hovorí Marián, ktorý si tiež všimol, že posledné týždne sa služby Packety zhoršili. 

Nepríjemnosti sa stali aj Renáta, ale doručovacia služba technický problém vyriešila. „Ste super, zapatrošila sa mi zásielka, v sledovaní vidím doručenie, v aplikácii zásielku nevidím. Zavolala som a úplne promptne ste to vyriešili, predajca urobil preklep v čísle. Po skončení hovoru okamžite zásielka naskočila. Ďakujem, ste moja top doručovacia spoločnosť už dlhšiu dobu, teraz je úplne jasné, prečo,“ odkázala zamestnancom Packety.



Žilina
Trenčín
Trnava
Nitra
Trnava
Žilina
Prešov
Trenčín
Prešov
Banská Bystrica
Nitra
Košice
Košice
Banská Bystrica