Veľkú popularitu si takzvané veselé ponožky získali počas pandémie. Značka Fusakle sa stala jednou z najviac vyhľadávaných na trhu. Farebné ponožky so zaujímavými vzormi sa postupne stali módnym hitom. Po skončení pandémie však nadšenie a s ním aj predaje poklesli. Slováci sa vrátili do kamenných obchodov a nákupy cez internet išli prudko dole. O problémoch známej značky ponožiek informoval Denník N.
„Najnovšie čísla značky však ukazujú, že vlaňajšok sa pre ňu skončil ešte horšie ako rok predtým a finančne je na tom až tak zle, že by sa mala sama poslať do konkurzu. Záväzky firmy boli totiž v závere vlaňajška vyššie ako jej celkové aktíva,“ píše denník po zverejnení čísiel finančnej uzávierky firmy Eric SK, ktorá značku Fusakle zastrešuje. Firma je v mínuse 647 tisíc eur.
„Konkurz pre nás nie je vôbec témou dňa. Pokračujeme aj naďalej,“ cituje majiteľa firmy Andreja Bartalosa. Značka Fusakle si navyše ako jedna z mála zábavné ponožky nedáva šiť v lacnej Ázii, ale vyrábajú ich na Slovensku. Pád firmy by teda mal následky aj na toto odvetvie.
Značke malo pomôcť aj zatváranie kamenných predajní. Dnes už prevádzkujú len jednu v obchodnom centre Nivy v Bratislave. Okrem toho majú v nákupných centrách už len menšie stánky. V Bratislave ich nájdete v OC Eurovea a Centrál, ďalšie sú v žilinskom Auparku, trenčianskom Laugaríciu. v trnavskej City Arene a v OC Europa v Banskej Bystrici.
Firma okrem obmedzenia kamenných predajní aj prepúšťala. Počet zamestnancov klesol zo 110 na súčasných 80. Majiteľ Andrej Bartalos však naznačuje obrat s tým, že vidí „svetlo na konci tunela.“ Pomôcť by malo predvianočné obdobie. „Pred Vianocami budeme mať zasa 40 až 50 kioskov ako v najsilnejších časoch a aj počet našich zamestnancov sa vráti k stovke,“ povedal Denníku N. Spoločnosť zároveň nemá žiadne dlhy voči štátu a jej konečný výsledok zlepšuje aj podnikanie na českom trhu.
Ponožky sú stále hlavným obchodným artiklom značky Fusakle, tvoria až štyri pätiny predajov. Tričká, čiapky, či spodná bielizeň majú len menšinové zastúpenie.