Zápasník MMA Attila Végh zasadne na porotcovské kreslo Let´s dance. Na turné tak vystrieda známu tvár Markízy Adelu Vinczeovú. Tá sa rozhodla show nezúčastniť po tom, čo televízia stiahla z moderovania jej manžela Viktora Vinczeho. Teraz sa Markíza rozhodla siahnuť po kontroverznom mene. S Véghom zrušilo za uplynulé mesiace spoluprácu niekoľko značiek.
Po výpovedi Michala Kovačiča ostalo v televízii dusno. Okrem toho, že Kovačič moderoval diskusnú reláciu Na telo, bol tiež šéfom odborov, ktoré vznikli nedávno. Jeho miesto neskôr zaujal Viktor Vincze, jeho kolega a blízky priateľ. Už vtedy Vincze naznačoval, že sa mu môže jeho iniciatíva v odboroch vypomstiť.
Pred začiatkom Let´s dance turné televízia oznámila, že moderátormi budú Lucia Hlaváčková a speváčka Tina. Televízia zároveň poprela, že by sa chcela odborárovi pomstiť. Od projektu sa rozhodla odstúpiť aj jeho manželka Adela Vinczeová, ktorá sedela v porote niekoľko sezón. V minulosti v show tancovala aj ona sama.
Na jej miesto sa teraz posadí zápasník Attila Végh. Nie je to prvýkrát, čo ho uvidíme v tejto úlohe. Porotcom bol už aj v minulosti, tentokrát však na stoličku zasadne aj s novými kontroverziami, ktoré jeho meno odvtedy sprevádzajú.
Čo sa stalo? Pred prezidentskými voľbami sa Végh spolu inými influencermi rozhodol vyjadriť podporu Petrovi Pellegrinimu. To nenadchlo jeho sponzorov. Ako prvá s ním ukončila spoluprácu automobilka Renault. „Spoločnosť Renault Slovensko má právo si vybrať, s ktorými ambasádormi bude alebo nebude spolupracovať, a to hlavne na základe pravidiel spolupráce. Berte, prosím, na vedomie, že Skupina Renault je súkromná a apolitická spoločnosť s vlastnými hodnotami. Politické názory všetkých strán plne rešpektujeme, ale nechceme s nimi byť ako značka spájaní,“ povedala PR manažérka spoločnosti Ivana Obadalová.
K Renaultu sa neskôr pridali aj ďalší. Spoluprácu s Véghom ukončil aj pivovar Corgoň a Pierre Baguette. Aj oni volali po apolitickosti influencerov pri spoluprácach. Zápasník sa už pri prvej zrušenej spolupráci rozhodol zverejnil súkromnú mailovú komunikáciu s PR manažérkou automobilky.
„Žiaľ, realita je zrejme taká, že pokiaľ máte a nedajbože prejavíte svoj názor verejne, môže sa stať, že prídete o partnerstvo. Možno biznis a možno nás neskôr budú za názor aj zatvárať. Osobne ma zaujíma, či sa v nasledujúcich dňoch bude táto značka pýtať svojich zákazníkov, pri zakúpení ich produktu, koho volili, alebo im peniaze od voličov inej strany až tak nesmrdia,“ sťažoval sa.
TV Markíza sa k účinkovaniu Végha v relácii a kontroverziám nevyjadrila.