Bratislavský parkovací asistent má novú aplikáciu. Zatiaľ ju však sprevádzajú komplikácie, zákazníkom nie sú doručované overovacie SMS. Problém má byť na strane dodávateľa a kým sa nevyrieši, aplikácia nových používateľov nezaregistruje. Informuje o tom bratislavský magistrát.
„Tí z vás, ktorí registráciu stihli, môžete aplikáciu a nákup lístkov komfortne využívať, ostatných po odstránení problému na strane dodávateľa budeme informovať. Ďakujeme za trpezlivosť,“ uvádza hlavné mesto.
Čo má nová aplikácia priniesť? Jednoduchšiu úhradu, predĺženie či skrátenie parkovania. Aplikácia je dostupná v Google Play: https://bit.ly/paas_googleplay aj v App Store: https://apple.co/3KxYB0q. Od spustenia PAAS mohli rezidenti či návštevníci Bratislavy parkovné hradiť len cez aplikácie externých partnerov. Aby malo mesto nad parkovaním väčšiu kontrolu a prehľad, rozhodli sa spustiť vlastnú aplikáciu.
Stále platí, že tí, ktorí aplikáciu nemajú, môžu parkované uhradiť prostredníctvom SMS. „Stačí, ak cez SMS zadáte “kód úseku parkovania” “EČV vozidla, ktoré parkuje” a “počet hodín parkovania” (príklad: 2035 XX123XX 1) a odošlete ju na číslo 2200. Cena parkovania cez SMS je však vyššia oproti platbe cez aplikáciu či parkomat práve o poplatky, ktoré si účtujú operátori. V regulovaných zónach postupne osádzame tabule s informáciami o platbe cez SMS,“ dodáva magistrát.