Obyvatelia Petržalky v miestnej facebookovej skupine upozorňujú na zmenu kvality služieb bufetu v nemocnici na Antolskej ulici. Jedna z používateliek sa podelila o svoju nedávnu nie príliš pozitívnu skúsenosť, v dôsledku čoho sa spustila debata v komentároch pod príspevkom.
Ako sa hovorí, 100 ľudí, 100 chutí, čomu nasvedčuje aj rôznorodosť názorov. Kým jedna skupina komentujúcich na služby bufetu nevie povedať jediné negatívne slovo, druhá s kritikou nešetrí.
„Bola som tam pred týždňom s mužom. Bolo 10:00 hod. a na výber tam nebolo nič. Predtým, čo to mal majiteľ, už ako otvoril, bolo si z čoho vybrať. Čerstvé zákusky, šaláty. Teraz som bola prekvapená,“ uvádza jedna z komentujúcich.
Hneď o niekoľko komentárov nižšie ďalšia z používateliek poukazuje na zmenu majiteľa, ktorá môže za obmedzenú ponuku a zníženú kvalitu pokrmov. Zároveň dodáva, že jedlo je naozaj nekvalitné, nakoľko ľuďom majú ponúkať bryndzové halušky bez bryndze či nekvalitne obalený rezeň s vysušenou strúhankou.
„Na Antolskej sú tri bufety. Tento väčší menil majiteľa. Sú to zlatí chalani a milý personál. Majú tam všetko, čo treba. Keď sa viac zabehnú, bude to ešte lepšie,“ uvádza sa v jednom z komentárov na obhajobu nového majiteľa.
Rovnaký názor zdieľa aj jedna z komentujúcich, ktorá nechápe, kde nastal problém, nakoľko ona mala vždy dobrú skúsenosť. Každý deň je obedové menu zostavené z troch pokrmov za prijateľnú sumu.
V konečnom dôsledku sa však väčšina zhodla na tom, aby v situácii, kedy je niekto naozaj nespokojný so službami alebo s jedlom, svoje námietky riešil so zodpovednými osobami.